Wynn's Čistič sání diesel a EGR 3

Wynn's Čistič sání diesel a EGR 3 (200 ml, sprej)
Sprej vyvinutý pro čištění systému vzduchového sání všech naftových motorů.
Použití:
» Pro vzduchové sací potrubí, sací ventily a EGR ventily všech naftových motorů.
» Doporučuje se používat při každém servisním intervalu k udržení čistoty.
» Možnost použití prodlužovaní hadičky (není součástí dodávky) pro dosažení těžko dostupných míst.
Návod:
A. Čištění sacího potrubí a sacích ventilů
1. Nastartujte motor a nechte ho zahřát. Odstraňte pružnou hadici v systému vzduchového sání, umístěnou mezi turbodmychadlem/mezichladičem a sacím potrubím.
2. Nechte motor běžet při 2000 otáčkách/min.
3. Při zahřátém motoru stříkejte produkt do sacího potrubí.
4. Stříkejte v krátkých intervalech tak, aby se nekontrolovaně nezvýšily otáčky a hlučnost motoru.
5. Při každém nárůstu počkejte, dokud se neobnoví původní otáčky.
6. V případě nutnosti přidejte plyn, abyste předešli zhasnutí motoru.
7. Pokračujte, dokud nespotřebujete celých 200 ml produktu.
8. Poté nechte motor ještě několik minut v klidu běžet.
9. Po této prodlevě sešlápněte 5 až 10krát plyn. Nepřekračujte 3000 otáček/min.
10. Před vypnutím motoru ho nechte ještě alespoň 1 minutu běžet. Motor vypněte.
11. Nasaďte hadici zpět na původní místo.
B. Čištění systému vzduchového sání před turbodmychadlem a kompresní částí turbodmychadla.
Postupujte stejným způsobem jako v předchozím případě, ale stříkejte produkt před turbodmychadlo. Předtím odstraňte vzduchový filtr, abyste se dostali k této oblasti.
C. Preventivní čištění EGR ventilu
1. Jestliže je EGR ventil blízko k bodu vstřikování čisticího produktu, postupujte stejným způsobem jako v případě A.
2. Jestliže je EGR ventil ve větší vzdálenosti od místa vstřikování čisticího spreje, použijte prodlužovaní hadičku (není součástí dodávky) abyste se dostali blíže k EGR ventilu. Pak postupujte stejným způsobem jako v případě A.
D. Opravné čištění silně znečištěného EGR ventilu
1. Odmontujte EGR ventil (přírubu).
2. Nastříkejte čisticí produkt přímo na ventil, přírubu a další díly, dokud nejsou dost mokré.
3. Nechte produkt působit několik minut.
4. Znovu nastříkejte na díly, dokud nebudou veškeré nečistoty odstraněny.
5. V případě nutnosti můžete větší nečistoty odstranit hadříkem nebo papírovým ubrouskem.
6. Vysušte díly stlačeným vzduchem, hadříkem nebo papírovým ubrouskem.
Kdy aplikovat metody A , B , C
» při každém servisním intervalu (15000 až 20000 km)
Metoda D
» jako prvotní ošetření při potížích vozidel s vysokým počtem najetých kilometrů
Vlastnosti:
» poskytuje okamžité a účinné čištění systému vzduchového sání a sacích ventilů, EGR ventilu a spojovací hadice mezi EGR ventilem a sacím potrubím
» výkonná rozstřikovací tryska pro podporu čisticího účinku
» rozpouští gumu, lak, dehet, karbon a usazeniny
» jednoduché použití, čištění trvá 5 až 10 minut, minimální potřeba demontáže
» obnovuje perfektní proudění vzduchu směrem do spalovací komory
» poskytuje pravidelný a stabilní běh motoru
» obnovuje a udržuje výkonnost motoru a snižuje spotřebu paliva
» odstraňuje problémy se startováním
» zlepšuje akceleraci motoru
» snižuje emise výfukových plynů 

290,00 Kč